Jeugd en Cultuur

De stichting wil geeft kinderen en jongeren in Hilversum tussen de 5 en 18 jaar uit gezinnen waar te weinig geld is de mogelijkheid toch lessen te volgen in muziek, dans, toneel of beeldende kunst.

Daarnaast organiseren we een 4 culturele workshops in de buurthuizen in de wijk of in het gebouw van de cultuurorganisatie.

• Workshop Kunst: Er zullen in 2019 4 kunstworkshops zijn op zaterdag 22 juni bij Grafish Artelier Hilversum: lego design and printing, digitale en analoge fotografie, kunstschilderen en tekenen.De geur van inkt en de oude machines nodigen jou uit om op beeldende ontdekkingstocht te gaan! Grafisch Atelier Hilversum is dé meest inspirerende proeftuin voor iedereen die wil maken en creëren. Met de handen in de inkt ga je aan de werk met verschillende ‘old-school’ grafische technieken zoals zeefdruk, hoogdruk en diepdruk op papier, textiel of andere materialen. Een ervaren kunstdocent leert je de basis, laat voorbeelden zien en inspireert je tot het maken van je eigen kunstwerken passend bij leeftijd en interesses.
  • Workshop Muziek: Er worden workshops gegeven voor DJ, bespelen van een instrument als piano of gitaar, band formatie en een vocal coach.
  • Workshop Dans: lessen Afro dance, hiphop, Latin dance and Jazz dance
  • Workshop Media: lessen mediacampagne voor sociale verandering, vloggen en basiskennis van journalisten

Ga naar onze Facebookpagina voor de laatste updates en nieuws!