Huur een kraam of ruimte voor uw food-truck

Vragen? Neem gerust even contact met ons op: 06 – 21104966.

De prijs voor een kraam / standplaats tot 5 mtr is € 150,- inclusief stroom en non food is 60 euro. U dient zelf voor een goedgekeurde haspel te zorgen die lang genoeg is om het stroompunt te bereiken (maximaal 20 mtr).(Alle prijzen zijn exclusief BTW)

• Voor foodtrucks e.d. langer dan 5 mtr worden aangepaste prijzen gehanteerd.
  • De kramen zijn ca. 4 x 1,5mtr met een dakje. Standaard heeft u achter de kraam ongeveer 1 mtr ruimte en geen ruimte naast de kraam. Sommige kramen staan langs het water.
  • Indien u bijzondere wensen heeft met betrekking tot uw kraam / standplaats kunt u dit aangeven in het vak “opmerkingen / bijzonderheden”. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden en doen onze best hieraan tegemoet te komen.
  • De organisatie voorziet het terrein van stroompunten, kramen, toiletten, afvalbakken, brandblussers, picknickbanken, een eerste hulp post en beveiliging. Er is geen watervoorziening!

OP- EN AFBOUW

Op de dag van het festival kunt u op het terrein terecht vanaf 09.00 uur. Om 10.30 uur moeten alle vervoermiddelen (m.u.v. de foodtrucks) van het terrein af zijn op last van politie en brandweer. In de wijk is voldoende gratis parkeergelegenheid. Na 22.00 uur mag er niet meer verkocht worden en kunt u beginnen met de afbouw.

ALGEMENE VOORWAARDEN

1. Stichting Hilversum One is niet verantwoordelijk voor welke vorm van schade die eventueel wordt geleden door een deelnemer.
  2. In geval het festival geen doorgang vindt worden deelnamegelden terugbetaald aan de deelnemers.
  3. Betaling voor de kraam / standplaats dient uiterlijk drie weken voor de datum van het evenement te zijn ontvangen door de Stichting Hilversum One. Indien dit niet zo is behoudt de Stichting Hilversum One het recht voor de deelnemer deelname te weigeren.
  4. Indien een deelnemer een week voor het evenement zijn deelname annuleert heeft hij geen recht op teruggave van zijn deelnamegeld.
  5. De inschrijving van deelnemers is pas compleet na bevestiging door de Stichting Hilversum One en ontvangst van de deelnamegelden.
  6. Deelnemers zijn aansprakelijk voor de schade die door hem, zijn personeel en/of zijn lasthebbers aan de organisatie of derden wordt toegebracht.
  7. Deelnemers zijn verplicht te zorgen voor de juiste diploma’s / vergunningen die de verkoop van goederen of waren op een festival vereisen en dragen hiervoor zelf de verantwoordelijkheid.
  8. Deelnemers worden geacht na afloop van het festival het terrein rond de standplaats schoon en netjes achter te laten. Indien dit niet gebeurt kan de Stichting One Hilversum kosten hiervoor in rekening brengen.
  9. Er wordt van de deelnemers verwacht dat ze bijdragen aan de sfeer en het doel van het festival door zich correct te gedragen.
  10. Verkoop vindt uitsluitend plaats tussen 12.00 – 22.00 uur.
  11. Verkoop van frisdrank, bier en wijn is voorbehouden aan de stichting. Eventuele verkoop van alternatieve drankjes (alcoholisch en non-alcoholisch) is alleen mogelijk na goedkeuring door de Stichting Hilversum One en bevestiging hiervan via mail.

Indien niet aan bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan is de Stichting Hilversum One gerechtigd de betreffende deelnemer direct te verwijderen van het terrein.

Huur een kraam of ruimte voor uw food-truck

FoodNon-food

een kraam huren (4 x 1,5 m)met een eigen food-truck staan

[recaptcha]

Met de verzending van dit formulier gaat u akkoord met onze voorwaarden en bevestigt u de inschrijving. De inschrijving is definitief na bevestiging via de mail door Stichting Hilversum One en ontvangst van het volledige deelnamegeld.

Vragen? Neem gerust even contact met ons op: 06 – 21104966.

• Voor foodtrucks e.d. langer dan 5 mtr worden aangepaste prijzen gehanteerd.

OP- EN AFBOUW

ALGEMENE VOORWAARDEN

10. Verkoop vindt uitsluitend plaats tussen 12.00 – 22.00 uur.

Scroll naar boven